dilluns, 20 de desembre del 2010

Sabeu qui sóc ?



Sabeu qui sóc?


Sóc una mica prim i més aviat alt, que jugo a basquet i no influeix gens en la meva carrera.

El meu cap és bastant quadrat, tinc els cabells rossos i els porto sempre curts. Tinc els ulls blaus amb pestanyes curtes i celles ben gruixudes.

Tinc el nas una mica llarg, encara que alguns caricaturistes me'l dibuixen com el de'n Pinotxo. La meva boca sempre sembla gran perquè tota l'estona estic somrient i poques vagades tinc mala cara, no porto ni barba ni bigoti, i la meva barbeta es un xic ampla.

Soc un home d'ideologia i lluita, ben format i culte, vaig estudiar dret a la universitat on vaig coneixer la meva dona.

No diré que soc maco pero si elegant i porto vestits molt cars, ja que no els compro jo, sempre vaig elegant i somrient i he de respondre a tothom i davant de tots, inconvenients de l'ofici, coses de la feina...

Tinc cinquanta anys, sóc espanyol, visc a Madrid encara que sóc del Barça i no parlo català pero si un perfecte castellà perquè sóc de Castilla y León i vaig néixer a Valladolid.


Ja sabeu qui sóc?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada